Τους βασικούς άξονες δράσης και τους υποψηφίους του συνδυασμού του παρουσίασε πριν από λίγη ώρα στο Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας ο υποψήφιος για το Επιμελητήριο Μεσσηνίας και επικεφαλής του συνδυασμού «Νέο e-πιμελητήριο» Γιώργος Γκούμας.
Κατά την διάρκεια του λόγου του ο κ. Γκούμας αναφέρθηκε εκτός των άλλων και στους επτά βασικού άξονες δράσης του , στην περίπτωση που αναλάβει τα ηνία του Επιμελητηρίου , οι οποίοι κινούνται στις εξής κατευθύνσεις:
«Παρουσιάζω σήμερα 7 επτά συγκεκριμένες δράσεις και πρωτοβουλίες οι οποίες θα αποτελέσουν τις δεσμεύσεις μας και τους βασικούς άξονες του προγράμματός μας για το ¨Νέο Επιμελητήριο¨:
1. Ενίσχυση των δεσμών των Πανεπιστημιακών/Τεχνολογικών ιδρυμάτων της Περιφέρειας Πελοποννήσου με την Μεσσηνιακή οικονομία.
2. Ανάπτυξη παράκτιου τουρισμού yachting με βάση τις μαρίνες Καλαμάτας, Πύλου και την αξιοποίηση του Λιμανιού της Κυπαρισσίας.
3. Προώθηση καινοτόμων γεωργικών καλλιεργειών για νέους επιχειρηματίες αγρότες.
4. Αναζήτηση νέων εμπορικών εταίρων για τα προϊόντα του Νομού.
5. Καινοτόμα προσέγγιση για την προώθηση του προϊόντος ελιά/ ελαιόλαδο στην Αμερική – Δυτική Ευρώπη.
6. Δημιουργία και προώθηση Συνεργασιών Δημόσιου Ιδιωτικού Τομέα, με την εφαρμογή σύγχρονων χρηματοδοτικών εργαλείων (Project Bonds, χρηματοδότηση από Ε.Τ.Επ, JESSICA κ.α.).
7. Αξιοποίηση Ακίνητης Περιουσίας του Επιμελητηρίου σε βασικούς τομείς ανάπτυξης υποδομών και δράσεων και υποστήριξης επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στην περιοχή της Μεσσηνίας.
Όλες οι δράσεις που παρουσίασα μπορούν και πρέπει να υλοποιηθούν σε στενή συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα, όπως το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και το ΑΤΕΙ Καλαμάτας.
Οι παραπάνω δράσεις και πρωτοβουλίες θα παρουσιαστούν αναλυτικότερα μέσα από την επίσημη παρουσίαση του ολοκληρωμένου προγράμματός μας που θα γίνει σε σύντομο χρόνο μαζί με την παρουσίαση των υποψηφίων του συνδυασμού μας.
Το όραμά μας για το ¨Νέο Επιμελητήριο¨ είναι η αναβάθμιση του ρόλου του και η υλοποίηση μιας ¨νέας πολιτικής¨ με στόχο:
α) Βελτίωση ουσιαστική, των οικονομικών παραμέτρων του Νομού μας,
β) Αξιοποίηση εργαλείων ανάπτυξης, όπως είναι, η Τουριστική Προβολή, η εξωστρέφεια, η συστηματική συνεργασία με σχετικούς φορείς της Ελλάδας και ιδιαίτερα του εξωτερικού, η αξιοποίηση του ρόλου της ονομασίας προέλευσης, του brand name KALAMATA και της τυποποίησης των αγροτικών μας προϊόντων, η συνεχής πληροφόρηση και μετεκπαίδευση των φιλόδοξων και δραστήριων επιχειρηματιών, προς νέους τομείς δραστηριοτήτων και νέων καλλιεργειών,
γ) Μια νέα πολιτική εφαρμογής δράσεων, υποστήριξης και αναβάθμισης της ψυχολογίας της τοπικής μας οικονομίας και όχι μέσα από επικοινωνιακές δράσεις και φιέστες. Επειδή η Οικονομία και το συναίσθημα συνδέονται άμεσα, θεωρούμε πρωταρχικής σημασίας ενέργεια, την δημιουργία πραγματικού κλίματος αισιοδοξίας μέσα από νέες προτάσεις και ιδέες, μερικές από τις οποίες σας παρουσίασα σήμερα». Η ομιλία έκλεισε με την παρουσίαση των 84 υποψηφίων που αξίζει να σημειωθεί ότι οι 80 είναι η πρώτη φορά που ανακατεύονται με τα κοινά ,όπως τόνισε ο κ. Γκούμας.
Κοντομηνά Ιωάννα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου